Łączna liczba wyświetleń

sobota, 25 lutego 2012

Trolololo .. : D

Cześć dziubeczki ... ; ** Przepraszam , że nie wchodziłam ale miałam powody 1 Po pierwsze brak czasu była szkoła , nauka ledwo co wstawałam . ; (  Po drugie sprawy rodzinne .. : )  Po trzecie mało wchodziliście .. Co mnie zniechęciło do pisania ; / .. Po czwarte miałam lekkiego doła co spowodowało , braku weny ! I ostatnia rzecz były ferie wypoczywałam .. : ) Nawet nie myślałam o opowiadaniu : ) xx
Więc tak , postanowiłam iż napiszę trzeci rozdział pod warunkiem , że będziecie mi przypominać czasami na TT o blogu .. I może też będziecie podawać co chcecie aby zaistniało w moim opowiadaniu jakie akcje itp .. ! Takie jakby małe zmiany , proszę o podanie ich na moim profilu na TT bądź w komentarzach opowiadania .; ) Taaakie małe zmiany na blogu . Jeszcze chcę powiedzieć, że rozdział III będzie miał dwie części ! <3
Mam nadzieję , że pomożecie i nie zlekceważycie ,
                                                                                                            Dziękuje ! Olusiak : *
         
                                                                                                                             

1 komentarz:

  1. Pisz nowy rodział bo ja tu Czekam !! :P


    i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń