Łączna liczba wyświetleń

piątek, 10 lutego 2012

Dwójeczka : D

Po 3 godzinach lotu , dotarliśmy na miejsce bezpiecznie , bez żadnych opóźnień. Do domu z lotniska jechaliśmy jakąś godzinkę. Były piękne widoki .
- Co dziewczyny podoba się ? - zapytał zniecierpliwiony tata .
- Tato to było moje marzenie od dzieciństwa - wtrąciła Frania najmłodsza z nas . : )
- Tak tato , jest cudnie .. Jak na tą chwilkę . - z uśmiechem Kinga .
- Ola a ty co powiesz . ? - zapytał
- Hmm . Ja powiem tak są cudne widoki , bardzo mi się podoba. Kocham Was . ! - uśmiechnęłam się po czym ucałowałam mamę i tatę . !
- To się bardzo cieszymy , że jesteście zachwycone - odpowiedziała mama .
Dotarliśmy do domu . Obok nas dom miała Paulina , bardzo mnie to ucieszyło , ponieważ nie musiałam za dużo chodzić .
Jako pierwsza do domu wbiegła Kinga z Franią , po czym krzyknęły jak głupie
- OLA PATRZ JAKI DOM ..
Powolnym krokiem szłam w stronę drzwi .
- Jeeej . Jak fajnie - odparłam kierując się schodami na piętro , aby zobaczyć swój pokój .
Otwierając powoli drzwi , zobaczyłam ściany koloru fioletowego , na ścianach plakaty gwiazd tj. ONE DIRECTION, SELENA GOMEZ , BRUNO MARS , RIHANNA , THE BLACK EYED PEAS , COLDPLAY ....
- OMG . DZIĘKUJE WAM KOCHAM WAS - Krzyknęłam do rodziców ..
Wszyscy zaczęli się rozpakowywać z tego co słyszałam .. Ja poszłam się odświeżyć , przebrałam się i poszłam do pokoju . Położyłam się na łóżku , włączyłam radio i zaczęłam nucić pod nosem piosenkę , która leciała ..
Po chwili do mojego pokoju wpadła nawiedzona .
- Jeju Ola , jest cudownie . Nie będziesz się wylegiwać na łóżku idziemy na miasto , musimy poznać LOOONDYN - krzynęła
Po czym wstałam z łóżka zabrałam telefon i poszłam z Palinką na dół
- Mamuś Tatuś wychodzimy z Paulą na miasto . - powiedziałam do rodziców
- No dobrze , tylko nie za długo ..
Szłyśmy z Pauliną na rynek jakieś 30 minut .
- Ola Ola , paatrz chodź wejdziemy tu .. - powiedziała po czym weszłyśmy do środka .
Był to sklep , w którym były T-shirty z nadrukami ...
Kupiłyśmy po bluzce wychodząc potknęłam się i wpadłam na chłopaka . Spojrzałam na niego i odezwałam się
- Ojej przepr...
- Ola ? - spojrzał po czym uśmiechnął się !
- Liaam . Kurde ale się zmieniłeś od ostatniego czasu ..
- No Raczej ... O nie wieżę Paulinka nasz mała Paulinka ..
- Czeeść Liam - powiedziała speszonym głosem .
- Eehem ... - odparł Harry ..
- A .. To jest moja kuzynka Ola , a to jej przyjaciółka Paulina .
- Cześć - krzyknęli wszyscy chórem .
                                                 **( z oczek Paulinki )**
- Cześć jestem Harry- przywitał się ponownie . Wyglądał tak ślicznie , że nie da się tego opisać ..
- Hej . - odparłam. Paulina miło mi - wyciągnęłam rękę w kierunku chłopaka .
Gdy Ola cały czas rozmawiała z innymi , ja z Harrym usiedliśmy na ławce i zaczęliśmy rozmawiać .
Przerwała nam Ola mówiąc abyśmy szły do domu , Harry jednak nie zrezygnował i wszyscy na tym skorzystaliśmy .. Zaszliśmy do domu Oli , chłopacy weszli z nami , nie chciało im się iść do domu więc zostali na noc . : )
____________________________________________________________________
No kochani mamy rozdział II jak wrażenia liczę na komentarze . .. : D 
                                                                                                                      Olusiak <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz