Łączna liczba wyświetleń

piątek, 3 lutego 2012

Jeden. : >

Wszystko się zawaliło , zostawiając szkołę , przyjaciół , rodzinę z dnia na dzień było coraz trudniej. Jestem Ola mam 17 lat uwielbiam tańczyć, pisać , rozmawiać , gotować , ale to co chcę w życiu osiągnąć to kariera muzyczna. Dwa tygodnie temu dowiedziałam się , że razem z rodzeństwem i rodzicami oraz moją przyjaciółką Pauliną i jej rodziną , wyprowadzamy się do Londynu... Pewnie ciekawi was z jakiego powodu...? to proste ... Mój tata jak i tata Pauliny robią w tej samej firmie , gdzie przenieśli ich do Londynu. Nie mogłam w to uwierzyć . 
 Obudziłam się o 6.30 , aby zdążyć uszykować się do szkoły , był to mój ostatni dzień . Z trudem wstałam z ciepłego łóżka , ale zeszłam na dół gdzie wszyscy już siedzieli przy stole i jedli śniadanie ... 
- O tu jesteś księżniczko - odparł tata..
- Hej wszystkim ... - odpowiedziałam
Tak w 25 minut zjadłam śniadanie. Po śniadaniu poszłam do łazienki zrobić poranną higienę , oraz lekki make-up . Gdy minął czas poszłam do swojego pokoju , gdzie włączyłam radio i zaczęłam szykować ciuchy do szkoły . Na początku nie wiedziałam co włożyć , nie jestem jakąś lalunią , które nakładają tonę tapety i zakładają miniówki czy coś w tym stylu .. Ja jestem po prostu sobą. Po chwili wyciągnęłam z szafy biały wygnieciony T-shirt z napisem I LOVE MUSIC , to tego szare rurki , bransoletki i trampki . Gdy zeszłam na dół z torbą zastanawiając się jak będzie wyglądał mój ostatni dzień w szkole z dobrymi przyjaciółmi i nie tylko usłyszałam dzwonek do drzwi . Była to Paulina , miła zgrabna ładna dziewczyna tak jak ja uwielbiała muzykę , jej ulubionym zespołem muzycznym był ONE DIRECTION , byli oni lubiani przez nią tak samo jak i prze ze mnie. . Po chwili poszłyśmy do szkoły . 
- No Ola jeszcze tylko kilka godzin i będziemy w drodze do LONDYNU .. - powiedziała ,
Nie wiedziałam co do mnie powiedziała , poklepała mnie po ramieniu po czym odparłam tylko kilka słów.
- Coś mówiłaś ? - zapytałam
- Yep , ale to już nie ważne .. - puściła oczko w moją stronę . 
Tak 20 minut drogi do szkoły zeszło . 
- Hej Ola, Olaa . No Ola no - krzyczał Paweł .. 
- O Paweł hej . No młoda będzie mi cię brakowało . - odparł .
- Jeju , nie narzekaj jeszcze nie raz się zobaczymy ... Okej młody lecę na w-f bo jeszcze dostane ochrzan .. - uśmiechnęłam się .. 
- No pa kuzyneczko .. - poklepał mnie po ramieniu .. 
Odeszłam w stronę sali gimnastycznej . . 
Po całym dniu w szkole , spotkałyśmy się z Pauliną na szkolnym korytarzu . Pożegnałyśmy się z przyjaciółmi nauczycielami , jednak najtrudniej i boleśnie żegnałam się z Tomkiem , moją pierwszą i najdłuższą miłością . Chodziliśmy ze sobą całe 2 lata i 3 miesiące , ale zerwaliśmy ze sobą ponieważ zdradził mnie , i nie mieliśmy dla siebie czasu .. Po godzinie dotarłyśmy do mojego domu , gdzie rodzina Pauliny i moja czekały na nas. 
- O już są - krzyknęła Pauliny mama do wszystkich .
- No , już jesteśmy .. - odpowiedziała Paulina .
No i tak po 30 minutach zjawiliśmy się na lotnisku, gdzie od razu ruszyliśmy do bramki na lot do Londynu samolotem WizzAir .
Ciągnąc za sobą walizki , miałam w głowie jedne myśli czy ułoży mi się w Londynie . 
Po odprawie zasiedliśmy na wyznaczonych miejscach w samolocie , gdy po 10 minutach zaczął się lot do Londynu . 
Tak po 3 ciężkich i męczących godzinach lotu dotarliśmy do Londynu . Było to niesamowite przeżycie .. 
_________________________________________________________________________________
No To Jest Pierwszy Rozdział , Jeżeli Chcecie Następny Proszę o Komentarze .. <3 
                                                                                                                                 Olusiak : > 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz