Łączna liczba wyświetleń

sobota, 31 marca 2012

Rozdział piąty " ZAKOCHAŃCE "

                                                   XXX oczy Pauliny XXX
Następny dzień.. Była godzina 13:00 , nie spałam od trzech godzin ale są wakacje to po cholere tak wcześnie gramolić się z łóżka. Siedziałam na łóżku , na nogach miałam laptopa , cóż można robić , przeglądałam strony plotkarskie ; nic , Twitter ; nic , Facebook ; nic ..
- Eh, same nudy . - pomruczałam pod nosem .
Odłożyłam laptopa, wstałam z łóżka , poszłam w stronę garderoby.
- W co by się tu ubrać? - zrobiłam minę myślicielki ..
Ubrałam to: ( z wyjątkiem szala )

Po ubraniu udałam się do łazienki. Po porannej , zaraz chwila porannej?! Popołudniowej toalecie , poszłam w stronę pokoju Oli . Zapukałam i co nic, więc postanowiłam wejść i zobaczyłam śpiącą Olę .. " TA MAŁPA NIE BĘDZIE SPAŁA " pomyślałam .
- TIME TU GET UP SWEETHEART GET UP - skakałam na jej łóżku , drąc moją zacną mordkę .
- Zamknij swoją piękną jadaczkę, bo obiecuję , że niedługo będziesz zbierać na operacje plastyczną ..-mruknęła pod nosem
- Tak tak . Ola jest 14:10 a ty śpisz? Chłopcy mają wpaść za 20 minut . - krzyknęłam
- Że ile ? Dlaczego wcześniej mnie nie obudziłaś. PAULINA , CIOTO , IDIOTKO , KOCHANIE .. - krzyczała i goniła mnie po całym domu , chociaż była ubrana w spodenki , długiej bluzce Tomka i była boso to i tak wybiegła za mną na dwór. Była rozczochrana , ale cóż ..
                                     XXX oczy Harry'ego XXX
- Ty Lou , coś się dzieje u dziewczyn . Ja już tu słychać te krzyki. Louis cholera .. - krzyknąłem , po czym pobiegliśmy w stronę domu Oli.
- Paulina zabiję cię , Harry cię nie pozna zobaczysz . - Gdy to usłyszałem myślałem , że zabije gnoja .
Wbiegliśmy na jej posesję . To co zobaczyliśmy było zaraz zaraz .. Nie zabiję gnoja  tylko gnojówkę , ale chwila , jak to zrobię to Lou mnie zabiję .
- Czy was do reszty pojebało , nie macie co robić tylko drzeć się na cały Londyn . - wrzasnął Lou , aż ja się przestraszyłem
- Ale o co wam chodzi . - dopytywała moja mała bogini, która wyglądała zjawiskowo.
- To , że te krzyki wiecie jak się o was martwiliśmy , myśleliśmy że coś wam się stało - odparłem zdenerwowany
- Co głuptasie nic nam nie jest . Ola się wkurzyła bo troszeczkę za późno ją obudziłam - odpowiedziała ze śmiechem
- Pff , Ola i tak wygląda bosko nawet w piżamie . - powiedział Lou całując Olę .
                                            XXX oczy Nial'a XXX
Siedziałem z Pamelą w pokoju, byliśmy na takiej jakby randce?!
- Słonko , głupio mi że o to pytam ale podoba Ci się ? - spytałem lekko poddenerwowany
- Niall kochanie , jest cudownie , skromnie romantycznie i tak jak sobie to wymarzyłam rozumiesz ?- odpowiedziała po czym oparła głowę o moje ramię .
Pocałowałem ją w czubek głowy.
Po chwili usiadła na przeciwko mnie , przysunąłem ją bliżej siebie i pocałowałem namiętnie a za razem delikatnie w usta , odwzajemniła to. Byłem szczęśliwy , że ją spotkałem i mam ją przy sobie. Kocham Pamelę najbardziej na świecie i nie dopuszczę do tego aby jej się coś stało .
                                        XXX oczy Eleanor XXX
- Co ?! Kto to jest ?! Kurwa mać , jakaś mała szmata ! - krzyczałam na cały pokój , gdy zobaczyłam zdjęcie Louis'a z jakąś małą laleczką , który ją przytula i .. KURWA LIŻĄ SIĘ ?
- Nie daruję jej tego . - mruknęłam pod nosem
- Ta wredna mała suka mi go nie odbierze , a tak w ogóle co to za jedna ?- mówiłam sama do siebie . Szperałam po internecie i wyszukałam tego czego chciałam .. Ola , lat 17 , jej tatuś wielka szycha co by zrobił jakby coś stało się jego córeczce ? Ale jest jeszcze coś , będzie mieszkać w Londynie razem z przyjaciółką imienia nie podano . KUZYNKA LIAM'A - wydarłam się
- Teraz to już na pewno nie będę mogła jej nic zrobić .. Ale w sumie nic mi nie zrobi . - zaśmiałam się
                                    XXX oczy Pauliny XXX
Siedziałam z chłopcami w salonie czekaliśmy na " Śpiocha " , aż w końcu zeszła ubrana . https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhkzfIZSKuYVbLV_qJE4ZvG-9qX5fVy8aava_tYu1QP9xcFPkvO-d8k-KW_ZKpvX-RPjfh2TvqZQlCoQpsj4MYRAWVEenSb3a0o-OMrFpUrpuAdnKBtFhkkrdWjo4gyFHH8At8oPiS_glI6/s400/Bez%25C2%25A0tytu%25C5%2582u+%25284%2529.jpg , strój był boski .
- No wreszcie - odparłam
- Cii , Ola jak ty ślicznie wyglądasz . - powiedział Lou całując ją w szyję przytulając od tyłu .
Po chwili podszedł Harry i pocałował mnie w usta a ja oczywiście to odwzajemniłam.
Po czułościach z chłopakiem , chłopcy zabrali nas nad małe jeziorko .
Odbywał się tam festyn , całkiem fajnie nam było tylko we czwórkę .
Po dniu spędzonym na festynie wróciłyśmy do domu .. Co ?! Wróciłyśmy , chyba wróciliśmy , nasi SUPERHERO odprowadzili nas pod sam dom , i cóż wprosili się .
Nie miałyśmy nic przeciwko . Chłopcy już mieli to zaplanowane ponieważ z ich ciuchami przyjechała Gemma .
- No to pani " OBUDZĘ OLĘ " pomysł , na spędzenie reszty dnia ? - zaśmiała się Ola.
- Hm , interesujące pytanie .. Maraton filmowy , karaoke , o już wiem BITWA NA BALONY Z WODĄ . - krzyknęłam
- OKEJ , BITWA NA BALONY A POTEM FILM - krzyknął uradowany Lou .
- Ola jest ze mną , a ty mój drogi jesteś z Lou . - powiedziałam rzucając im paczkę balonów . Wzięłam Olę z rękę , ciągnęłam ją do góry . Weszłyśmy do łazienki ( bez skojarzeń )
ZACZĘŁA SIĘ WOJNA .
Ola udała , że się przewróciła i skręciła kostkę. Jak krzyknęła i udawała , że płacze Lou i Hazza wybiegli ze swojej kryjówki i pomogli jej , a drużyny przeciwne choćby nie wiem co nie mogły sobie pomagać . Zaczęłyśmy się śmiać , cali mokrzy poszliśmy się przebrać , Lou obraził się na Olę , ale muszę przyznać , że dziewczyna umie grać . Zmówiliśmy się bo wszyscy mieli dresy . Razem z Olą poszłyśmy do kuchni uszykować przekąski na filmy , chłopacy byli już w salonie .
Weszłyśmy do salony , przekąski położyłyśmy na stole picie również . Lou usiadł ze mną i Harry'm na kanapie , a Ola na dywanie . Harry włączył film , oglądaliśmy " Szkołę Uczuć "
Louis przytulił Olę od tyłu szepcząc jej coś do ucha , po czym dziewczyna bardziej się rozpłakała , wziął ją na kolana i gdy się obróciłam zobaczyłam jak Ola leży wtulona w Lou , ma dość szybki sen. Lou miał ją na rękach i zaniósł do pokoju , i nie przyszedł .
                                                      XXX oczy Harry'ego XXX
To co zrobił Lou , było romantyczne , nigdy bym się tego po nim nie spodziewał . Spojrzałem na Paulę , płakała , przyciągnąłem ją do siebie i przytuliłem , to było całe moje życie . Minęło 10 minut a ona już słodko spała, wziąłem ją na ręce i zaniosłem do pokoju , położyłem ją na łóżku, gdzie ułożyłem się obok . Odgarnąłem jej włosy z twarzy i szepnąłem na uch " Jesteś częścią mojego życia , nie opuszczę Cię nigdy , nie zranię Cię . Ja po prostu Kocham Cię " . Myślałem , że nie usłyszy , ale się pomyliłem bo odpowiedziała.
- Ja ciebie też aniołku , dobranoc . Przytuliła się do mnie , uśmiechnąłem się pod nosem . Zasnęliśmy wtuleni.
_________________________________________________________________________________
Cześć Directioner's .. PRZEPRASZAM , ŻE TAK DŁUGO .. NAUKA NAUKA NAUKA .. ; c
ZACZNĘ PISAĆ VI .. <3
                                                                                                    Olusiak ; *

2 komentarze:

  1. świetny <3
    kocham cię za te linki to jest zajebisty pomysł :D
    czekam na kolejny mam nadzieję ze będzie dosyć szybko

    u nas dzisiaj powinien być nowy jakbyś była zainteresowana :D

    our-love-1d.blogspot.com

    pzdr;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ; * Staram się jak mogę . Zobaczę . <3 Również pozdrawiam ; *

      Usuń